dissabte, 12 de maig del 2007

ICV-EUiA torna a innovar en la campanya electoral repartint 5000 dvd’s amb la seva proposta per la Llagosta

La coalició ICV-EUiA de la Llagosta ha tornat a sorprendre en la campanya electoral. Si primer va ser l’acte de presentació del candidat i després la proposta d’un brindis per una campanya ètica, ara ICV-EUiA ha obert la campanya amb l’edició i distribució d’un dvd.

El DVD de la coalició presenta un format atractiu, que crida l’atenció i la curiositat ja que no és visualitza cap logotip en la seva portada. Dins del mateix hi podem trobar, en un format força modern, un vídeo de la coalició i de presentació del candidat, la candidatura que presenta ICV-EUiA i les 40 principals propostes del programa de la coalició.

Alberto López, candidat a l’alcaldia per ICV-EUiA ha explicat que “amb aquest DVD buscàvem tornar a innovar i aportar idees fresques i noves per a la Llagosta i esperem que tingui molt bona rebuda”. Alberto López ha manifestat que un cop més “la coalició torna a estar al capdavant en la imaginació i en la novetat davant els projectes obsolets d’altres formacions”.

ICV-EUiA distribuirà durant la campanya 5000 còpies dels dvd’s per totes les bústies del municipi, aprofitant les taules informatives que tindrà distribuïdes en diferents punts de la vila i que tindran el seu punt àlgid en l’acte central de campanya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada